Kérdések az általános előfizetési portálhoz

Mi az a HILTI előfizetési portál és hogyan férhetek hozzá?

Az Előfizetési portál úgy lett kialakítva, hogy az ügyfelek önkiszolgáló módon kezelhessék Hilti szoftver- és szolgáltatás-előfizetéseiket. Bizonyos szoftverek esetében még a szoftverfelhasználói hozzáférést is lehet önkiszolgáló módon kezelni. A portál úgy lett kialakítva, hogy az előfizetésekkel kapcsolatos összes fontos adat megtalálható legyen (előfizetési azonosító, rendelésszám, következő megújítás dátuma, licencmennyiség stb.)

Ha már rendelkezel előfizetéssel a Hilti-nél, az előfizetési portál az alábbi linken keresztül érhető el. Egyszerűen lépj be a linkre, és használd a Hilti weboldalán történő regisztráció során kiválasztott e-mail címét és jelszavadat. Az előfizetés adminisztrátora (aki megvásárolta a szoftvert) szintén könnyen hozzáférhet az előfizetési portálhoz, ha az előfizetés megvásárlásakor kapott e-mailben található aktiváló linkre kattint.

Link az előfizetési portálhoz: https://www.hilti.hu/myaccount-subscriptions/software

Miért kell aktiválnom az előfizetésemet?

Az előfizetés megvásárlása után az utolsó lépés az előfizetés aktiválása. Az előfizetés aktiválásához, mint előfizetési adminisztrátorra van szükség. Csak akkor tudod használni a megrendelt szoftvert/szolgáltatást, ha az előfizetésed aktiválva van. Ha az előfizetés 90 napon belül nem kerül aktiválásra, akkor az előfizetési portálról eltűnik, az ügyfelet nem terheli semmilyen költség, és új megrendelést kell leadni.

Hogyan tudom adminisztrátorként aktiválni az előfizetésemet?

  1. Minden előfizetés megvásárlása után az előfizetés adminisztrátora (aki a szoftvert megvásárolta) kap egy e-mailt az előfizetés aktiválásáról. Lépj be ebbe az e-mailbe, és kattints a "Tovább a szerződés elfogadásához" művelet gombra.
  2. Kérjük, olvasd el a jogi szerződést, és kattints a szerződésben található "Előfizetés aktiválása" gombra.
  3. Az előfizetésed aktiválódik, és már el is kezdheted használni a szoftvert

 

Megjegyzés:​ 

  • Ha nem kaptál e-mailt, vagy már nem találod, akkor az előfizetést az Előfizetési portálon aktiválhatod.
  • Az előfizetésed csak a megrendelési kéréstől számított 90 napig aktiválható.

Mit tehetek én, mint előfizetés adminisztrátor az Előfizetési portálon?

Adminisztrátorként lépj be az Előfizetési portálra az alul található linken keresztül. Ha már az Előfizetési portálon vagy, és tudod, hogy melyik előfizetést szeretnéd szerkeszteni, kattints a jobb oldali 3 pontos menüre, ahol a következő 2 lehetőséget találod:

  • Felhasználók kezelése: Szoftverfelhasználók kezelése és hozzáférés
  • Előfizetések kezelése Előfizetésének általános kezelése
  •     Előfizetés adminisztrátori jogainak átadása egy másik adminisztrátornak    
  •     Megrendelési szám módosítás
  •     Fizetési mód módosítása
  •     Jogi szoftver- és szolgáltatási szerződés elolvasása
  •     Előfizetés törlése a következő megújításhoz

 

Fontos, hogy előfizetésed aktiválva legyen az előfizetés kezeléséhez. További részletekért kérjük, olvasd el a termék-specifikus részeket.

Hogyan adhatok át adminisztrátori jogokat adminisztrátorként?

  1. Menj az Előfizetési portálra az alul található linken keresztül, és jelentkezzen be a Hilti weboldalán történő regisztráció során kiválasztott e-mail címmel és jelszóval.
  2. Válaszd ki a kezelni kívánt előfizetést.
  3. Kattints az "Előfizetés kezelése" gombra.
  4. Ezután kattints az "Admin jogok átadása" gombra.
  5. Válaszd ki az adminisztrátort a felugró ablakban megjelenő listából a személyt, vagy adj hozzá új személyt a listához.
  6. Az új adminisztrátor az átruházáskor e-mailben kap egy visszaigazolást, és hozzáférhet az átruházott előfizetéshez az Előfizetési portálon.

Adminisztrátorként hogyan tudom ellenőrizni a számlázási adataimat vagy letölteni a szoftverszerződést?

  1. Menj az Előfizetési portálra az alul található linken keresztül, és jelentkezzen be a Hilti weboldalán történő regisztráció során kiválasztott e-mail címmel és jelszóval.
  2. Válaszd ki azt az előfizetést, amelyet kezelni szeretnél.
  3. Kattints az "Előfizetés kezelése" gombra.
  4. A rendelésszám módosításához görgess le a Vásárlás adataid részhez, majd kattints a "Szerkesztés" gombra.
  5. A számlák megtekintéséhez kattints a „Számla megtekintése” gombra a legalsó sávban.
  6. A jogi szerződés ellenőrzéséhez lépj a Szoftver- és szolgáltatási szerződés szakaszba, és olvasd el a szerződést.

Miért nem látom az előfizetésemet az Előfizetési portálon?

A megfelelő e-mail címet használtál a bejelentkezéshez?

Kérjük, használd a Hilti weboldalán történő regisztráció során kiválasztott e-mail címet és jelszót.

Bejelentkeztél  a Hilti weboldalára?

Be kell jelentkezned a regisztráció során kiválasztott ország Hilti weboldalára.

Megosztás