PROFIS Engineering GYIK

Hol kaphatok további információkat a PROFIS Engineering különböző licenctípusairól?

  1. Keress a PROFIS Engineering szoftver termékoldalán a keresősávban vagy a Hilti helyi weboldalának termékmenüje segítségével.
  2. Kattints a „Verziók összehasonlítása” fülre.
  3. A PROFIS Engineering termékoldalon a „Verziók összehasonlítása gombra kattintva a különböző licenctípusokra vonatkozó információkat tartalmazó táblázatos áttekintéshez juthatsz.
  4. Abban az esetben, ha már vásároltál előfizetést, akkor egy címke jelzi, hogy már rendelkezel valamelyik licenctípussal.

Hogyan juthatok hozzá ingyenesen a PROFIS Engineering szoftverhez?

  1. A PROFIS Engineering ajánlatainak megtekintéséhez látogass el termékoldalunkra.
  2. Kattints a „30 napos próbaidőszak” gombra (30 napig ingyenesen kipróbálhatod az összes prémium funkciót).
  3. A 30 nap elteltével egy felugró ablakban eldöntheted, hogy meg kívánod-e vásárolni a PROFIS Engineering Premiumot, és továbbra is használni kívánod-e a prémium funkciókat, vagy a PROFIS Engineering Standard változatot választod, amely a standard funkciókat ingyenesen tartalmazza.

Hogyan vásárolhatok online PROFIS Engineering Premiumot?

  1. Menj a PROFIS Engineering szoftver termékoldalára a keresősávhoz vagy a Hilti helyi weboldalának termékmenüje segítségével. Válaszd ki az igényeidnek megfelelő licencet.
  2. A termék további részleteiért tekintsd meg a licencek összehasonlító oldalát.
  3. Tedd a terméket a kosárba, és fizesd azt ki.
  4. Most már megrendelted a PROFIS Engineering Premium előfizetést.
  5. A szoftver használata előtt győződj meg róla, hogy aktiváltad az előfizetést.

Hogyan találom meg az előfizetési portált?

Az Előfizetési portál mindig megtalálható a Fiókod menüben. Egyszerűen jelentkezz be a regisztráció során választott e-mail címmel és jelszóval. Kattints az oldal tetején megjelenő nevére. Az „Önkiszolgálás” fül alatt egy „Előfizetés” nevű rész mutatja a meglévő szoftvereket és szolgáltatásokat.

Előfizetési adminisztrátorként közvetlenül a PROFIS Engineering szoftverből is beléphetsz az Előfizetési portálra, ha a 3 pont menüre (jobb felső sarokban) kattintasz, és a "Fiókom kezelése" menüpontra lépsz.

Mit tehetek előfizetési adminisztrátorként az előfizetési portálon?

Az előfizetési portálon a "Felhasználók kezelése" fül alatt az előfizetés adminisztrátora a következőket tudod kezelni a PROFIS Engineering Premium licenc esetében:

  • új felhasználók hozzáadása, akik használni szeretnék a szoftvert
  • felhasználók eltávolítása
  • felhasználók újbóli meghívása

 

Az előfizetési portálon az "Előfizetés kezelése" fül alatt az előfizetés adminisztrátora a következőket tudja kezelni:

  • az előfizetés adminisztrációs jogainak átadása egy másik adminisztrátornak
  • licenctípus vagy licencmennyiség módosítása
  • megrendelési szám módosítása
  • fizetési mód módosítása
  • szoftver és szolgáltatási szerződés olvasása
  • az előfizetés törlése a következő megújításhoz.

Hozzáférhetek a PE-hez az előfizetési portálon keresztül?

Igen, az előfizetési portálon kattints a "Szoftver bejelentkezés" gombra a jobb felső sarokban, és a rendszer átirányít a PROFIS Engineering fiókodhoz.

Hogyan adhatok hozzá adminisztrátorként felhasználókat a szoftverhez való hozzáféréshez?

  1. Adminisztrátorként menj az előfizetésekhez.
  2. Válaszd ki az előfizetést a „Felhasználók kezelése” gombra kattintva a 3 pontból álló menüben.
  3. A „Felhasználók kezelése” fülön kattints a „Felhasználó hozzáadása” gombra (a felhasználó hozzáadásához olyan adatokat kell megadnia, mint név, e-mail cím stb.)
  4. Miután hozzáadtad a felhasználót, ez a felhasználó meghívó e-mailt kap a szoftverhez való hozzáféréshez.
  5. Ez a felhasználó követheti az e-mailben található linket, és a Hilti regisztráció után elkezdheti használni a szoftvert.

Hogyan tudok Adminként egyszerre több felhasználót hozzáadni?

Hozzáférés az előfizetési portálhoz

Adminisztrátorként lépj be az előfizetéseidhez.Válaszd ki az előfizetést a „Felhasználók kezelése” gombra kattintva a 3 pontos menüben. Kattints a „Felhasználó hozzáadása” gombra, és a felugró ablakban válaszd a „Több felhasználó” opciót.

Sablon letöltése és fájl feltöltése

Letölthető CSV vagy XLSX sablon. Ezt a fájlt ki kell tölteni és vissza kell tölteni. A feltöltéshez kattints a „Drop file here” gombra, és válaszd ki a feltöltendő fájlt. Miután a feltöltött fájl látható a képernyőn, kattints a „Folytatás” gombra.


Ellenőrzés és részletes befejezés

A feltöltött adatok ellenőrzése megtörtént. A „Hiányos kapcsolatok” nevű második fülön megjelennek a hiányos adatokkal rendelkező felhasználók. Ők a „szerkesztés gomb” segítségével szerkeszthetők a fájl újbóli feltöltése nélkül, a helyes adatok megadásával és a „Mentés” gombra kattintva. Végezd el ezt a lépést az összes hiányos névjegyre vonatkozóan.

Hibaellenőrzés

Ha duplikátumokat találtál, az oldal alján üzenet jelenik meg. Felhívjuk figyelmedet, hogy a duplikációkat eltávolítjuk és nem dolgozzuk fel. Ha az összes hiányos információ frissítése megtörtént, a "Hiányos kapcsolatok" fülön 0 jelenik meg. A "Teljes kapcsolatok" fül alatt megjelenik egy lista az összes teljes kapcsolati információval.

Végső megerősítés

A „Megerősít" gombra kattintva a "tömeges felhasználói feltöltés" folyamat utolsó lépése is befejeződik. Ez eltarthat néhány percig, a hátralévő idő becsült értéke megjelenik. A névjegyzék feltöltése után megjelenik a „Felhasználók sikeresen hozzáadva” üzenet. A felhasználók teljes listája a „Felhasználók kezelése” fül alatt jelenik meg. A felhasználók "meghívott" státuszúak, és kapnak egy e-mailt a szoftverhez vezető linkkel..

Hogyan tudok Adminisztrátorként újra meghívni felhasználókat, hogy szoftver-hozzáférést adjak?

  1. Adminisztrátorként menj az előfizetésekhez.
  2. Válaszd ki az előfizetést a „Felhasználók kezelése” gombra kattintva a 3 pontból álló menüben.
  3. Válaszd ki az újra meghívni kívánt felhasználót, kattints a 3 pontra, majd kattints az „Újra meghívás küldése” gombra.

 

„Szűrhet” egy adott e-mail címet/nevet is és/vagy „Összes kiválasztása” felhasználót, akit újra meg szeretnéd hívni.

  • Az adminisztrátor által újra meghívott felhasználó e-mailben kap meghívót a szoftver használatára.
  • Ez a felhasználó a kapott e-mailben található linket követve férhet hozzá a szoftverhez.
  • Ha a felhasználó még nem regisztrált a Hilti helyi weboldalán, akkor a szoftver használatához a regisztráció során létre kell hoznia egy e-mailt és egy jelszót.

Hogyan távolíthatok el adminisztrátorként felhasználókat az üres licenchelyekre?

  1. Adminisztrátorként menjen az előfizetésekhez.
  2. Válaszd ki az előfizetést a „Felhasználók kezelése” gombra kattintva a 3 pontból álló menüben.
  3. Egyetlen felhasználó eltávolításához nyisd meg a 3 pontos menüt, és kattints a „Felhasználó eltávolítása” menüpontra.
  4. Több felhasználó eltávolításához kattints az oldal bal alsó részén található „Felhasználó eltávolítása” gombra.
  5. Válaszd ki az eltávolítani kívánt felhasználókat, és erősítsd meg a kiválasztást.

Hogyan tudom Adminisztrátorként növelni vagy csökkenteni a PROFIS Engineering előfizetésem licencmennyiségét?

  1. Adminisztrátorként hozzáférsz az előfizetéseidhez az Előfizetési portálon.
  2. Válaszd ki az előfizetést, vagy kattints a 3 pontra a „Felhasználók kezelése” fülön található művelet gombra.
  3. Kattints a „Mennyiség módosítása” gombra a jobb felső sarokban, és válaszd ki a kívánt helyek számát. (Az aktuális, már meglévő mennyiség jelenik meg)
  4. Azonnal növelheted a licenc mennyiségét, de csak a futamidő végén csökkentheti.
  5. Válaszd ki a kívánt licencek számát, és kattints a „Folytatás” gombra.
  6. Az új, megnövelt licenc(ek) azonnal elérhetővé válik(nak) a számodra.
  7. Amennyiben egy futó előfizetés mennyiségét csökkented, a módosítás csak a futamidő végén lesz hatályos.

Megjegyzés: A licencmennyiség módosítása és a megfelelő összeg kiigazítása a következő számlán fog megjelenni.

Hogyan tudom megváltoztatni (frissíteni) a PROFIS mérnöki licencem típusát?

  1. Adminisztrátorként menj az előfizetésekhez.
  2. Válaszd ki az előfizetést a 3 pontos menüben található „Előfizetés kezelése” gombra kattintva.
  3. Kattints az „Előfizetés módosítása” gombra a jobb felső sarokban.
  4. Válaszd ki a kívánt változtatásokat (licenctípus és/vagy licencmennyiség).
  5. Erősítsd meg a módosítást.

 

Megjegyzés: A licenctípus és/vagy a licencmennyiség módosítása, valamint a megfelelő összeg kiigazítása tükröződik a következő számlán.

Hogyan tudom Adminisztrátorként törölni a PROFIS Engineering előfizetésemet?

  1. Adminisztrátorként menj az előfizetésekhez.
  2. Válaszd ki az előfizetést a 3 pontos menüben található „Előfizetés kezelése” gombra kattintva.
  3. A bal alsó sarokban kattints az „Előfizetés törlése” gombra, és válaszd ki a törlés okát a visszajelzési okoknál.  Az előfizetési hozzáférése a következő időszakra megszűnik.

 

Megjegyzés: Az előfizetés önkiszolgáló lemondása csak az Előfizetési portálon keresztül lehetséges, a jogi szerződésben megadott határidőn belül. További információért vagy érdeklődésért kérjük, fordulj az ügyfélszolgálathoz.

Megosztás