Gyakran ismételt kérdések - GYIK
Kérdések és válaszok a Hilti ON!Track eszközkezelési megoldásához
Általános kérdések
1. Kizárólag Hilti eszközök kezelésére alkalmas az ON!Track?
A Hilti ON!Track egy teljeskörű eszközkezelési megoldás, amely gyártótól független. Rugalmas technológiai adottságainak köszönhetően, lehetőség van bármely gyártótól származó eszközök és anyagok kezelésére.
2. Elég tartósak a címkék ahhoz, hogy ellenálljanak az építőipari körülményeknek?
A címkék kifejezetten építő- és energiaipari használatra lettek kifejlesztve. Ennek köszönhetően képesek tartósan ellenállni a munkaterületeken tapasztalható szélsőséges körülményeknek.
3. Az ON!Track GPS technológiával működik?
A Hilti ON!Track eszközkezelési megoldás az eszközök mozgatásán alapul, nem GPS technológián.
Az eszközök a rendszerben lévő bármelyik dolgozónak, bármely építkezési helyszínre szállíthatók. Ennek köszönhetően kezelhető és ellenőrizhető, hogy ki a felelőse az adott eszköznek. A címkéink – GPS követéssel ellátott jelölővel ellentétben – passzívak, emiatt egyáltalán nincs szükségük áramforrásra. A szilárd, ellenálló címkéinket úgy terveztük, hogy bármilyen eszköz címkézésére alkalmasak legyenek.
4. Miért nem célszerű a GPS technológia alkalmazása?
A GPS-alapú rendszerek nem feltétlenül képesek egyértelműen jelölni, hogy ki a felelős az eszközökért, illetve bizonyos esetekben az eszközök hollétét sem képesek meghatározni (pl. magas épületek alsóbb szintje vagy konténeren belüli tárolás esetén). Továbbá, a GPS címkék saját áramforrást igényelnek, ami még költségesebbé teszi őket. Nem beszélve a jelölők nagyobb méretéről, ami megnehezíti a kisebb gépek és egyéb eszközök címkézését.
5. Mennyibe kerül a Hilti ON!Track?
Szolgáltatás tanácsadóink örömmel készítenek egyedi ajánlatot a céged működésének mélyebb megismerése és jelenlegi folyamatainak feltárása után. A Hilti által kínált szolgáltatás szerves része a bevezetés előtti és utáni segítségnyújtás, valamint telefonos és online támogatás a mindennapi használat során.
6. Mi a szerződés futamideje és mikortól indul?
Havidíjas szerződés határozatlan időre.
7. Hogyan tudhatok meg többet?
Az ON!Track rendszer bemutató felületének megismeréséhez és egy kezdeti találkozó kéréséhez használd a kapcsolatfelvételi űrlapot.
Szoftver
1. Mennyi a Hilti ON!Track mobilalkalmazás ára?
Az alkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play áruházból és az App Store-ból.
2. Milyen feltételei vannak a mobilalkalmazás használatának?
A Hilti ON!Track mobilalkalmazás kompatibilis az Apple és Android okostelefonokkal.
A követelmények minimum Android 4.0; iOS 8.x (min. Iphone 4S) vagy újabb verziók.
3. Van lehetőség az ON!Track tesztelésére?
Az ON!Track rendszer demo felületének megismeréséhez és egy kezdeti találkozó kéréséhez használd a kapcsolatfelvételi űrlapot.
Adatvédelem
1. Hozzáfér a Hilti az eszközadataimhoz? Az ON!Track bevezetése után értékesítési ajánlatokat fogok kapni a Hiltitől?
Nem, a Hilti nem fér hozzá semmilyen ügyfél-specifikus adathoz. Biztosítunk arról, hogy a szerződéses adatok kezelése megfelel az EU által meghatározott adatvédelmi irányelveknek (az Európai Bizottság által kidolgozott adatvédelmi szabvány). A szerződés megkezdésekor egy adminisztrátori fiókot hozunk létre, hogy tudjunk segíteni a bevezetési fázisban, de a rendszer átadása után ez a fiók törlésre kerül.
2. Miért felhőalapú a Hilti rendszere?
A felhőalapú megoldás lehetővé teszi a biztonságos, folyamatosan szinkronizált adattárolást, ennek köszönhetően adataid bárhol, bármikor, bármilyen okoseszközről elérhetők. A szoftvert nem szükséges telepíteni a készülékekre és a szoftverfrissítés sem igényel manualitást.
3. Hol tárolják az adatokat?
Az adatokat egy EU területén található szerveren tárolják, az EU személyes adatok védelméről és adatfeldolgozásáról szóló szabályozásának megfelelően.
4. Ki a rendszerben tárolt adatok tulajdonosa?
A rendszerben tárolt adatok a Te tulajdonodban vannak, a Hilti munkatársai nem férnek hozzájuk.
További információ